Kontakt

adresa

Kontakné informácie

Adresa prevádzky
Kátov 217, 908 49 Kátov
Pondelok – Piatok 9:00 - 17:00 Sobota                   9:00 - 12:00
Nedeľa                   ZATVORENÉ
Telefón
+421 951 035 676
Pondelok – Nedeľa 7:30 - 22:00

Popular Questions

Ako vám môžeme pomôcť?

Ako vám môžeme pomôcť?

Tu nájdete odpovede na často kladené otázky

Objednávky

Zmena alebo zrušenie objednávky
Našou snahou je spracovať a doručiť objednávky v čo najkratšej možnej dobe.
Bohužiaľ, objednávku nie je možné upraviť alebo zrušiť po jej odoslaní.

Ak ste ako platbu vybrali platbu prevodom a zatiaľ ste ešte nepreviedli platbu, kontaktujte, prosím, náš zákaznícky servis, kde Vám poradia, či môže byť Vaša objednávka ešte zmenená alebo nie.
Stav objednávky
V závislosti na vybranom type platby je väčšina objednávok spracovaná a pripravená na odoslanie behom 24 hodín.
Objednávky, u ktorých je ako typ platby zvolená platba prevodom, sú spracovávané okamžite po prijatí platby.
Akonáhle bude Vaša zásielka pripravená na odoslanie, zašleme Vám email. Stav Vašej objednávky môžete sledovať po prihlásení do "môj účet".
Chýbajúca faktúra
Faktúra Vám bola zaslaná v elektronickej podobe na email.
Prosím, skontrolujte Vašu zložku spam.

Všetky faktúry k Vašim objednávkam môžete v sekcii "Moje objednávky" po prihlásení do "môj účet".
Minimálna objednávka
Minimálna hodnota objednávky na krmivo-zahorie.sk je 1,- € (bez poštovného a balného).
Maximálna hodnota obsahu zásielky prepravovanej na Slovensko je 1 400 €.
Naše produkty sú dostupné iba v množstve bežnom pre jednu domácnosť. Naše balíky majú maximálnu hmotnosť 39 kg.
Objednávky s vyššou hmotnosťou budú posielané v dvoch a viacerých balíkoch (v závislosti od váhy).
Za tieto dodatočne vzniknuté náklady na zaslanie si účtujeme v závislosti od hodnoty a váhy Vašej objednávky od druhého balíka servisný poplatok vo výške 3,90 EUR za balík naviac. Pre ďalšie informácie o zaslaní a poštovnom do zahraničia kontaktuje zákaznícky servis.
Koronavírus: Je možné odoslať moju objednávku?
Chceli by sme Vás ubezpečiť, že v súčasnosti máme dostatok tovaru na splnenie všetkých požiadaviek.
Keďže nikto nevie povedať, ako dlho bude súčasná výnimočná situácia trvať, alebo či sa ešte prehĺbi, môžeme vziať do úvahy iba súčasný stav.
Snažíme sa, aby sme udržali dostupnosť tovaru na najvyššej možnej úrovni.
V prípade vypredania Vami zvoleného produktu, máme širokú škálu iných produktov a sme si istí, že nájdete alternatívny produkt.
Je možné nakaziť sa vírusom COVID19 pri kúpe Vašich produktov?

Možno sa sami seba pýtate: Je stále bezpečné prijímať objednávky a tovar zo krmivo-zahorie.sk

Chceli by sme vás ubezpečiť, že je to bezpečné.

Podľa Svetovej zdravotníckej organizácie (WHO) je pravdepodobnosť, že infikovaná osoba kontaminuje tovar, nízka a taktiež je nízke riziko nakazenia sa vírusom COVID-19 z balíka, ktorý bol premiestnený, prepravený a vystavený rôznym podmienkam a teplote.

Štúdie naznačujú, že koronavírus môže na povrchoch pretrvávať len krátky čas.

Ak si stále nie ste istí, môžete ho očistiť jednoducho pomocou dezinfekčného prostriedku, ktorý zabije vírus, a tym ochránite seba aj ostatných.
Umyte si ruky prípravkom s alkoholovým základom alebo si ruky umyte mydlom a vodou. Nedotýkajte sa Vašich očí, úst a nosa.

Reklamácia a Vrátenie

Reklamácia
Ak ste obdržali nesprávny alebo poškodený produkt, kontaktujte, prosím, náš zákaznický servis.

Aby Vám operátori mohli ponúknuť čo najefektívnejšie riešenie, zašlite im číslo objednávky alebo faktúry, číslo produktu a dôvod reklamácie.
Číslo spätnej zásielky
Pokiaľ chcete vrátiť produkt, kontaktujte, prosím, náš zákaznický servis pre viac informácií.
Budete potrebovať číslo objednávky alebo faktúry a číslo produktu, ktorý chcete vrátiť.
Obdržíte unikátne číslo spätnej zásielky, vďaka ktorému budeme môcť identifikovať vrátený produkt v momente, keď k nám dorazí.
Prosím, zadajte toto číslo do príslušného políčka vo vratnom formulári a vložte formulár dovnútra balíka s produktom, ktorý vraciate.
Vratný formulár nájdete spoločne s faktúrou pri obdržaní zásielky.
Poplatky za vrátenie
Vrátenie tovaru je zdarma na pobočke.

Ak chcete vrátiť tovar ktorý ste zakúpili cez E-Shop, kontaktujte, prosím, najprv zákaznický servis, kde obdržíte číslo spätnej zásielky a s ňou aj štítok, ktorý spoločne s balíkom predložíte na pobočke pošty. Poštovné za vrátené balíky bude potom uhradené z vašej strany. Môžete zažiadať taktiež o vyzdvihnutia balíka kuriérom na Vami uvedenej adrese, v takom prípade, prosím, kontaktujte zákaznický servis, ktorý zariadi všetko potrebné.
Vrátenie peňazí
Pri vrátení tovaru bude príslušná čiastka za tovar vrátena na Váš bankový účet.

Čiastka bude zaslaná až po obdržaní vráteného tovaru do našich skladov - bez poškodenia.
Odstúpenie od kúpnej zmluvy
Všetky dôležité informácie, poučenie o odstúpení od kúpnej zmluvy rovnako ako formulár na odstúpenie od kúpnej zmluvy môžete nájsť tu.

Platba

Platobné metódy
Ponúkame Vám nasledujúce spôsoby platby:

  • platba platobnou kartou (akceptujeme Visa, Mastercard, American Express, Diners Club)
 
  • platba vopred bankovým prevodom na účet
 
  • platba dobierkou


Platba bankovým prevodom Ak si zákazník praje platbu bankovým prevodom, tak je potrebné zaplatiť požadovanú čiastku do 7 dní po obdržaní potvrdenia objednávky na nižšie uvedené konto (všetky potrebné údaje obdrží zákazník aj v automatickom emaily). Upozorňujeme, že prevod peňazí môže trvať podľa bankového inštitútu 2-4 pracovné dni. Pretože je zdravie našich zákazníkov, partnerov a poskytovateľov služieb našou najvyššou prioritou, prosíme, aby ste použili platbu dobierkou len v prípade, že iný spôsob platby nie je možný. Pre jednoduché a bezpečné objednanie je možné použiť platbu prevodom, platobnými kartami.

Platba dobierkou Pretože je zdravie našich zákazníkov, partnerov a poskytovateľov služieb našou najvyššou prioritou, prosíme, aby ste použili platbu dobierkou len v prípade, že iný spôsob platby nie je možný.

Bankové spojenie pre slovenských zákazníkov je:

Krmivo-Záhorie
IBAN: SK74 1100 0000 0029 4415 1999
BIC/SWIFT: TATRSKBX
Kód banky: 1100

Tatra banka, a.s.
Hodžovo námestie 3
811 06, Bratislava 1
Slovensko



Bankové spojenie pre českých zákazníkov je:

Krmivo-Záhorie
IBAN: CZ9 5270 0000 0001 43811 3004
BIC/SWIFT: BACXCZPP
Kód banky: 2700

UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s.
Praha 4 - Michle, Želetavská 1525/1
PSČ 140 92
Česká republika



Platba zaslaním hotovosti alebo šeku nie je možná.

Platba platobnou kartou
Čiastka za Vašu objednávku bude z Vášho účtu stiahnutá v priebehu jedného týždňa po odoslaní tovaru. Akceptujeme karty Visa, Mastercard, American Express a Diners Club.

PayPal
Nepodporujeme platbu cez platobú bránu PayPal

Prosím, kontaktujte náš zákaznický servis pre viac informácií alebo v prípade dotazov.

krmivo-zahorie.sk si vyhradzuje právo akceptovať v jednotlivých prípadoch iba určité druhy platby.
Stav platby
Všetky platby sú potvrdzované emailom, akonáhle je príslušná čiastka úspešne prevedená na náš účet.

Ak ste neobdržali potvrdenie o platbe emailom do 5 dní od prevedenia platby, kontaktujte, prosím, náš zákaznický servis s údajmi o Vašej platbe.
Platba zlyhala
Ak Vaša platba neprebehla úspešne, Vaša objednávka ostane aktívna a platbu treba uhradiť do 7 dní.
Prosím, kontaktujte náš zákaznický servis pre viac informácií.
Platba PayPal
Momentálne neponúkame platby cez PayPal!

Za pochopenie ďakujeme.
PSD2 / procedúra 3D Secure
V rámci novej procedúry 3D Secure 2.0 / PSD2 môžu byť požadované dodatočné informácie k dvojstupňovej autentifikácií behom objednávkového procesu.
Ďalšie informácie získate tu.

Doručenie

Doba doručenia
Väčšina zásielok je doručená do 2-4 pracovných dní, ak je tovar na sklade.
Dodacia lehota začína plynúť od odoslania zásielky.
Pri platbe prevodným príkazom sa zásielka odosiela po prijatí platby.
Dodacie lehoty sa môžu líšiť v závislosti od dostupnosti tovaru, zvoleného spôsobu platby, miesta dodania, doručovateľskej spoločnosti a ďalších faktorov.
Možnosti doručenia
Snažíme sa zaistiť, aby všetky Vaše objednávky, nech objednáte čokoľvek a kamkoľvek, boli doručené čo najefektívnejším spôsobom.

Prepravná spoločnosť, ktorá doručuje Vaše balíky bude vybraná podľa veľkosti objednávky.
Sledovanie balíkov
Objednávky sú spracované a vyexpedované spravidla behom 24 hodín.

Prepravci po prevzatí balíka ponúkajú službu online sledovanie balíka, ktorá je väčšinou dostupná 1-2 dni od odoslania balíka - až keď je zásielka na území Slovenskej republiky. Môžete taktiež sledovať stav Vašej objednávky v záložke "Moje objednávky" po prihlásení do "Môj účet".
Prepravca
Kuriérska spoločnosť ponúka:
  • možnosť vyzdvihnutia zásielky na pobočkách
  • doručenie zdarma od 50 €
  • možnosť platby na dobierku

Zákaznícky účet

Môj účet
Po prihlásení do Vášho účtu "môj účet" môžete:

  • aktualizovať Vaše osobné informácie ako doručovaciu adresu, heslo atď.

  • znovu objednať Vaše obľúbené produkty

  • sledovať stav Vašich objednávok

  • pozerať sa na predošlé objednávky

  • objednať odmeny z nášho bonusového programu

  • aktualizovať a spravovať odber newsletterov

  • zistiť aktuálny počet bonusových bodov

  • pozvať Vašich priateľov na krmivo-zahorie.sk a obdržať odmenu
  • Zmena hesla
    Vaše heslo je uložené ako zašifrovaný kód a nie je viditeľné pre nikoho.

    Pre zmenu hesla sa, prosím, prihláste do "môj účet" a kliknite na sekciu "Moje údaje" - Osobné údaje, kde môžete zmeniť Vaše heslo k účtu.
    Ak ste zabudli heslo, zadajte v sekcii pre pomoc s heslom Vašu emailovú adresu, s ktorou ste založili účet.
    Behom nasledujúcich niekoľkých minút Vám na Váš email zašleme heslo.
    Zmena e-mailu
    Pre zmenu Vášho emailu sa prihláste do "môj účet" a kliknite na sekciu "Moje údaje" – Osobné údaje, kde môžete zmeniť svoju emailovú adresu.
    Zmazať účet
    Všetky informácie vzťahujúce sa k objednávkam sú zo zákona ukladané, a je proto možné, že na istú dobu nebudú môcť byť úplne zmazané.
    Prosím, kontaktujte náš zákaznícky servis pre viac informácií.

    Výhody a ostatné

    Informácie o produkte
    Snažíme sa zaistiť, aby popisy produktov obsahovali všetky relevantné informácie.

    Ak budete požadovať viac informácií, kontaktujte, prosím, náš zákaznícky servis.
    Zľavový kupón
    Vložte kód kupónu do políčka "Kód kupónu" vo Vašom nákupnom košíku.

    Kliknite na políčko "Uplatniť" a kupón bude zohľadnený v objednávke.

  • Skontrolujte, či ste kupón napísali správne a či skopírovaný kód neobsahuje medzery
  • Ak je hodnota objednávky nižšia než hodnota kupónu, prepadne zostatok čiastky kupónu
  • Na 1 objednávku je možné uplatniť len 1 kupón
  • Kupón nie je možné uplatniť spätne na predošlú objednávku
  • Odber newsletteru
    Podrobnejšie informácie na prihlásenie k odberu newsletterov nájdete tu.
    Zľava pre chovateľov
    Ako zodpovedný chovateľ dbáte predovšetkým na dobré zdravie a pohodu Vášho zvieraťa – a krmivo-záhorie Vás v tom chce podporiť! Staňte sa členom nášho programu pre chovateľov a využívajte zľavu 10% na všetky objednávky presahujúce 80 €. Tu sa dozviete všetky informácie, ako zľavu pre chovateľov získate.
    Zľava pre útulky
    Je smutnou pravdou, že každý rok stratí domov veľa zvierat.
    Naštastie existujú združenia, ktoré takýmto zvieratám pomáhajú.
    Veľmi si ceníme prácu neziskových organizácií a ponúkame 10% zľavu na objednávky nad 60 €.

    Kliknite tu pre viac informácií, akým spôsobom môžete využívať náš program na ochranu zvierat.

    kontakt form

    Kontaktujte nás

    Nenašli ste odpoveď na Vašu otázku? Zanechajte nám správu a my sa Vám ozveme!